مدل مانتو

مدل مانتو, مدل لباس, مانتو , لباس, مدروز , فشن

مدل مانتو

مدل مانتو, مدل لباس, مانتو , لباس, مدروز , فشن

مدل مانتو هر روز در حال پیشرفت است ، مانتو مهمترین لباس و مدل لباس بانوان ایرانی است که ما در اینجا می خواهیم جدیدترین مدل های مانتو و مدل لباس را در اختیار شما قرار دهیم.

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه لاغر شویم؟

شاید شما تا الان به دنبال راهکار های زیادی برای کم کردن وزن خود و رسیدن به وزن ایده آل خود بودید ولی به نتیجه‌ی دلخواه خود نرسید نگران نباشید ما در این مقاله سعی داریم مطالب مهمی برای لاغر شدن بنویسیم تا شما با استفاده از این راهکار ها به خواسته س خود برسید.

میز غذا در خانه

چیدن یک میز غذای رنگارنگ و مفصل حس خیلی خوبی دارد. اما یک میز رنگارنگ هم می‌تواند سالم باشد، وقتی با سالاد بدون سس، ماست یونانی و انتخاب‌های کم کالری دیگر تزئین شود. بجای گذاشتن مقدار زیادی غذا در دیس و بعد تلاش برای کم‌تر خوردن غذا، به اندازه غذا بپزید و دقیقا همان مقداری را سر میز بیاورید که در رژیمتان مشخص شده. اگر بیشتر از نیاز خود غذا درست کرده‌اید، می‌توانید قبل از شروع غذا آن را بسته‌بندی کنید و برای روز بعد بگذارید. حواستان به کالری‌های مایع باشد. نوشابه و ماالشعیر هم کالری دارند. اما هر قدر که سیر باشید، باز هم می‌توانید به سادگی با نوشیدن یک لیوان نوشابه، مقدار زیادی کالری دریافت کنید. بهترین انتخاب یا آب است، یا دوغ کم نمکی که خودتان از ماست کم‌چرب درست کرده باشید.

غذاهای تند 

ول از همه نباید معده یا بدن شما به این ادویه ها حساس باشد زیرا عواقب خودی ندارد اما باید بدانید که ادویه های تند باعث سوزاندن چربی در بدن شما می شوند. علت آن هم اگر بخواهیم به صورت ساده بیان کنیم میگوییم که کاپسی سین (Capsaicin) موجود در ادویه های تند باعث ترشح هورمون آدرنالین و هورمون های استرس می شود که در نهایت این هورمون ها باعث سوزاندن مقدار کالری در بدن می گردد. و طی تحقیقات ثابت شده وقتی که غذا تند باشد ما مقدار کمتری از آن را مصرف میکنیم و بدن ما توانایی خوردن تمام غذا را ندارد.

الگوی خرید برای لاغری 

اگر یک بسته بزرگ بیسکویت شکلاتی بخرید و آن را در کابینت بگذارید، به سختی می‌توانید به برنامه لاغری در خانه فکر کنید. موقع خرید لیستی از خوراکی‌های سالم درست کنید. چیپس، پاستیل، کیک، شیرینی، بستنی و خوراکی‌هایی از این دست، اگر خریداری شده و در کابینت انبار شوند، برای خوردن آن‌ها وسوسه می‌شوید. به چیزی که می‌خرید دقت کنید. میوه‌های تازه و سبزیجات گزینه‌های بسیار بهتری هستند.

صبحانه‌ی بهتری بخوریم

همه‌ی وعده‌های غذایی مهم هستند، اما صبحانه همان وعده‌ای است که شیوه و روند غذایی ما را در طول روز مشخص می‌کند. بهترین صبحانه، صبحانه‌ای است که ما را سیر و از هوس کردن چیزهای مختلف در طول روز دور می‌کند. صبح‌ها باید حدودا ۴۰۰ تا ۵۰۰ کالری بخوریم و در این وعده باید از پروتئین‌ها و چربی‌های سالم استفاده کنیم. (مثلا لوبیا، ماست یونانی غیرشیرین، آجیل‌ها یا کره بادام زمینی یا حاوی سایر دانه‌ها و…). مصرف فیبر هم خیلی مهم است (میوه، سبزیجات، حبوبات کامل ۱۰۰ درصد). با مصرف مواد مغذی مناسب در صبحگاه می‌توانیم سطح قند خون‌مان را ثابت نگه داریم و مانع از چاقی شویم.

مقصود ما از نوشتن این مقاله راهکار های فوق العاده ای برای کاهش وزن و رسیدن به وزنی که ارزوی آن را دارید پس دست به کار شوید به نکاتی که در ان مطالب گفته شد توجه کنید و سریع تر لاغر شوید.

 

  • مدل مانتو
  • ۰
  • ۰

تشخیص مدل موی مناسب

از آن جایی که فرم صورت ها متفاوت هست و هر مدل مویی مناسب همه ی فرم صورت ها نمی باشد . برای تشخیص مناسب مدل موهای فرم صورتتان نیاز به مشخص کردن فرم صورت خود دارید اما شاید برای شما جای سوال باشد چطور میتوان تشخیص داد که چه فرم صورتی دارید؟ 

فرم صورت خود را مشخص کنید

یک خط اطراف خط رویش مو، گونه ها و چانه خود بکشید به آینه نگاه کنید تا تصویر مستقیمی از چهره خود داشته باشید. از یک مداد خط چشم استفاده کنید تا خط نقطه چین اطراف لبه بیرونی صورت را مشخص کنید. از پیشانی خود شروع کنید، نقطه چین ها را از خط رویش مو بکشید و سپس آن را به سمت پایین صورت تا لبه های خارجی گونه ها و فک خود ادامه بدهید. خط را تا پایین چانه ادامه دهید. می توانید یک عکس از صورت خود بگیرید، آن را چاپ کنید تا بتوانید بهتر شکل صورت خود را تشخیص بدهید. به جای اینکه عکس سلفی بگیرید بهتر است شخص دیگری از چند قدم دورتر این عکس را از شما بگیرد تا تناسب صورت در تصویر حفظ بشود.

مستطیلی شکل 

از آنجا که صورت مستطیلی کشیده است، در صورتی که می‌خواهید موهای بالای سر را بلند نگه دارید، نباید کناره‌های آن را کوتاه کنید (یعنی درست همان مدلی که این روزها مد شده است، برای شما مناسب نیست). از مدل‌هایی استفاده کنید که بالا و کناره‌های مو در آن نسبتا بلند است. کناره‌های مو را با ژل یا سایر حالت‌دهنده‌ها به عقب نرانید و بگذارید روی شقیقه‌هایتان بریزد. می‌توانید مقداری از موها را روی پیشانی بریزید تا از طول صورتتان کم و به عرض آن اضافه کند.

مربعی شکل 

صورت‌های مربعی شکل، تقریباً طول و عرض یکسانی دارند و اندازه‌ها تنها در یک یا دو اینچ متفاوتند. در این نوع صورت، کناره‌های فک اندکی زاویه دارد. و اما بهترین مدل مو مردانه برای این شکل از صورت عبارت است از: برای صورت‌های مربعی شکل، موهای کوتاه و ساده، بسیار مناسب است. بهتر است موها در پشت و کناره‌های سر کوتاه باشد و در بالا اندکی طرح داشته باشد. اگر موهای صافی دارید، آن را کوتاه‌تر نگه دارید و کنترل بیشتری بر روی آن داشته باشید. برای موهای فر، در بالای سر، چند سانتی‌متر موها را بلندتر نگه دارید تا به آن حالت بدهید. اگر فر بسیاری در موهای شما وجود دارد، در بالا و کناره‌ها آن را کوتاه‌تر و محو کنید.

  • مدل مانتو