مدل مانتو

مدل مانتو, مدل لباس, مانتو , لباس, مدروز , فشن

مدل مانتو

مدل مانتو, مدل لباس, مانتو , لباس, مدروز , فشن

مدل مانتو هر روز در حال پیشرفت است ، مانتو مهمترین لباس و مدل لباس بانوان ایرانی است که ما در اینجا می خواهیم جدیدترین مدل های مانتو و مدل لباس را در اختیار شما قرار دهیم.

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد موهای نرم و صاف و لخت را دوست دارند و به دنبال راهکار هایی برای صاف کردن مو های خود هستند ما در این مقاله چند روش آسان و بی درد سر را برای شما قصد داریم معرفی کنیم تا با استفاده از آن ها شما را به رسیدن به موهای دلخواهتان نزدیک کنیم .

ماسک شیر

شیر دارای خواص مرطوب‌کنندگی است و به صاف شدن موها کمک می‌کند. همچنین پروتئین موجود در شیر، ساقه‌ی موها را تقویت و آنها را نرم می‌کند و فرها را از بین می‌برد. نصف یک فنجان شیر و آب را با هم ترکیب کنید و آن را در یک بطری اسپری بریزید. پیچ‌خوردگی‌های مو را شانه بزنید، ترکیب به‌دست آمده را روی موها اسپری کنید و دوباره شانه بزنید. اجازه بدهید ۳۰ دقیقه بماند تا شیر جذب موها شود. سپس با شامپو بشویید و نرم‌کننده بزنید. یک قاشق غذاخوری عسل را در یک فنجان شیر مخلوط کنید. سه تا چهار عدد توت‌فرنگی را له و به ترکیب اضافه کنید. مخلوط به‌دست آمده را به تمام موها بمالید و با یک حوله‌ به‌مدت دو ساعت بپوشانید. موها را با یک شامپوی ملایم بشویید، با یک شانه‌ی دندانه‌درشت شانه بزنید و بگذارید موهایتان خشک شوند.

استفاده از یک نرم کننده و مرطوب کننده

نرم کننده های مو با مرطوب نگه داشتن مو و حفظ آن بدون سوزش باعث نرمی و لطافت آن می شوند. بهتر است از نرم کننده های بدون سیلیکون استفاده کنید ، زیرا سیلیکون در موهای شما بعد از مدتی جذب می شود و باعث آسیب درآنها می شود،در عوض محصولی را انتخاب کنید که دارای گلیسیرین باشد زیرا یک لایه محافظتی  روی موهای شما ایجاد می کند.

سرکه ی سیب

سرکه‌ی سیب برای صاف کردن موها بسیار عالی است، سطح طبیعی pH موها را حفظ، رشد موها را تقویت و از عفونت پوست سر جلوگیری می‌کند. یک یا دو قاشق غذاخوری سرکه‌ی سیب را در یک فنجان آب مخلوط کنید. بعد از شامپو زدن موها، از محلول به‌دست آمده برای آبکشی نهایی استفاده کنید. اجازه بدهید روی موها بماند و در مجاورت هوا خشک شود.

ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا  موهای شما را شگفت زده خواهد کرد، همانطور که می دانید آلوئه ورا ۷۵ ماده غذایی شناخته شده دارد. این ژل حاوی آنزیم هایی است که منجر به رشد موهای سالم می شود و آن ها را صاف و نرم می کند. ژل آلوئه ورا ترکیب مشابه ای مانند کراتین دارد یعنی پروتئینی که اکثریت مو را تشکیل می دهد. بنابراین، ژل آلوئه ورا  به راحتی به مو نفوذ کرده و رطوبت لازم را فراهم می کند.

روغنِ گرم‌شده

استفاده‌‌ی مرتب از روغن گرم‌شده یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای صاف کردن موها و آبرسانی به آنهاست. حرارت و اشباع‌سازی ناشی از روغن گرم، موهای فردار و مجعد شما را صاف خواهد کرد. برای این روش، بهترین روغن، روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام و روغن کنجد است. روغن مورد نظرتان را در مایکروویو به‌مدت ۲۰ ثانیه کمی گرم کنید. روغن گرم‌‌شده را به موها بمالید و پوست سر را ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ماساژ بدهید. موها را کاملا شانه بزنید تا روغن به‌طور یکسان همه‌جا پخش شود. با این کار از شکستن موها هنگام شست‌وشو نیز جلوگیری خواهید کرد. موهای خود را با یک حوله‌ی گرم و مرطوب به‌مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بپوشانید. موهایتان را با یک شامپوی ملایم بشویید. وقتی موهایتان هنوز خیس و نمناک است با یک شانه‌ی دندانه‌درشت، نه با بُرس، آنها را به آرامی شانه بزنید و سپس اجازه بدهید خشک شوند.

 

  • ۰۰/۰۲/۱۱
  • مدل مانتو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی