مدل مانتو

مدل مانتو, مدل لباس, مانتو , لباس, مدروز , فشن

مدل مانتو

مدل مانتو, مدل لباس, مانتو , لباس, مدروز , فشن

مدل مانتو هر روز در حال پیشرفت است ، مانتو مهمترین لباس و مدل لباس بانوان ایرانی است که ما در اینجا می خواهیم جدیدترین مدل های مانتو و مدل لباس را در اختیار شما قرار دهیم.

  • ۰
  • ۰

همه چی راجب برند گوچی

همه ما تا به امروز نام برند گوچی (GUCCI) را بارها شنیده ایم و گاها روی لباس های خود دیده ایم. روی لباس هایی که تولید داخل می باشد ولی برای فروش راحت تر و بیشتر به درج این برند محبوب اهتمام ورزیده اند. گوچی برخواسته از اصالت صنعت مد و پوشاک ایتالیا می باشد.

معرفی برند گوچی

گوچی برند ایتالیایی اصیلی است که در صنعت مد و تولید پوشاک چرمی مشغول به فعالیت است. این شرکت در ابتدا مستقل بود اما اکنون زیرمجموعه‌ای از شرکت کرینگ محسوب می‌شود. هدف گوچی از زمان تأسیس جز نشان دادن، زرق و برق، شکوه، کیفیت محصولات و پوشاک برای زنان و مردان نبود. گوچی از همان سال‌های ابتدایی، آرام‌آرام شروع به گسترش تولیدات خودش کرد و اکنون تولید کننده لباس‌های آماده برای زنان و مردان و اکسسوری است. پس از مرگ گوچیو گوچی، پدر شرکت گوچی، مدیریت مجموعه به پسرانش رسید. هم اکنون گوچی درآمدی بالغ بر ۴٫۷ میلیارد یورو دارد. در ادامه به پانزده دانستی در مورد گوچی اشاره خواهیم کرد که شاید تا به حال نمی‌دانستید.

نکاتی جالب در خصوص گوچی:

اولین قشری که نسب به خرید محصولات گوچی متمایل شدند، اسب سواران اشرافی ساکن ایتالیا بوده اند. آقای گوچیو گوچی دارای ۶ فرزند بوده است که بر اساس قانون گوچی، فقط پسران اش می تواند اداره مجموعه را به دست بگیرد. کفش کالج گوچی که موکازین نام دارد، در حرکتی نمادین و به عنوان یک اثر هنری در موزه مت گالا به نمایش درآمد. برند گوچی یکی از پر فروش ترین برند های کشور ایتالیا به شمار می رود. ورود گوچی به بورس با عرضه سهام اش به قیمت ۲۲ دلار بود که بسیاری را برای خرید این سهم دچار تردید کرد. اما پس از مدتی کوتاه، سهام این شرکت بسیار رشد کرد و به سهامداران اش سود خوبی داد. گوچی دارای یک موزه بسیار زیبا و به لوکس به مساحت ۱۷۱۵ متر مربع دارا می باشد که در کشور ایتالیا واقع شده و در آن از کالکش های متنوع گوچی می توان بازدید کرد. نکته بسیار جالب در خصوص تاسیس گوچی اینست که آقای گوچیو زمانی که ۴۰ سال سن داشت تصمیم به تاسیس این بند گرفت.

نخستین محصولاتی که توسط این برند برای شروع تولید می‌شد، انواع چمدان‌های لوکس مسافرتی و دیگر ابزار و کالاهای مسافرتی بودند که برای مسافرت مورد استفاده قرار می‌گرفتند. به تدریج تولیدات این برند گسترش یافت و محصولات متنوع و لوکسی توسط این گروه تولید شدند. در نهایت در سال 1921 موسس این گروه، خانه مد گوچی را در Via Vigna Nuova و بعد از آن در Via del Parione افتتاح کرد. تخصص اصلی برند گوچی در زمینه چرم و محصولات تولید شده از چرم بود. محصولات و کالاهای چرمی ارائه شده در این فروشگاه‌ها مورد توجه اسب سواران بود. برند و نام گوچی محبوبیت بسیار زیادی در بین اسب سواران داشت و شاید بتوان گفت که نماد اصلی شرکت در ابتدا بر اساس اسب سواری ارائه شده بود. اغلب محصولات چرمی تولید شده توسط برند گوچی در اوایل شروع فعالیت این برند توسط مردان اسب سوار خریداری می‌شدند.

 

 

  • ۰۰/۰۲/۱۳
  • مدل مانتو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی