مدل مانتو

مدل مانتو, مدل لباس, مانتو , لباس, مدروز , فشن

مدل مانتو

مدل مانتو, مدل لباس, مانتو , لباس, مدروز , فشن

مدل مانتو هر روز در حال پیشرفت است ، مانتو مهمترین لباس و مدل لباس بانوان ایرانی است که ما در اینجا می خواهیم جدیدترین مدل های مانتو و مدل لباس را در اختیار شما قرار دهیم.

  • ۰
  • ۰

تشخیص مدل موی مناسب

از آن جایی که فرم صورت ها متفاوت هست و هر مدل مویی مناسب همه ی فرم صورت ها نمی باشد . برای تشخیص مناسب مدل موهای فرم صورتتان نیاز به مشخص کردن فرم صورت خود دارید اما شاید برای شما جای سوال باشد چطور میتوان تشخیص داد که چه فرم صورتی دارید؟ 

فرم صورت خود را مشخص کنید

یک خط اطراف خط رویش مو، گونه ها و چانه خود بکشید به آینه نگاه کنید تا تصویر مستقیمی از چهره خود داشته باشید. از یک مداد خط چشم استفاده کنید تا خط نقطه چین اطراف لبه بیرونی صورت را مشخص کنید. از پیشانی خود شروع کنید، نقطه چین ها را از خط رویش مو بکشید و سپس آن را به سمت پایین صورت تا لبه های خارجی گونه ها و فک خود ادامه بدهید. خط را تا پایین چانه ادامه دهید. می توانید یک عکس از صورت خود بگیرید، آن را چاپ کنید تا بتوانید بهتر شکل صورت خود را تشخیص بدهید. به جای اینکه عکس سلفی بگیرید بهتر است شخص دیگری از چند قدم دورتر این عکس را از شما بگیرد تا تناسب صورت در تصویر حفظ بشود.

مستطیلی شکل 

از آنجا که صورت مستطیلی کشیده است، در صورتی که می‌خواهید موهای بالای سر را بلند نگه دارید، نباید کناره‌های آن را کوتاه کنید (یعنی درست همان مدلی که این روزها مد شده است، برای شما مناسب نیست). از مدل‌هایی استفاده کنید که بالا و کناره‌های مو در آن نسبتا بلند است. کناره‌های مو را با ژل یا سایر حالت‌دهنده‌ها به عقب نرانید و بگذارید روی شقیقه‌هایتان بریزد. می‌توانید مقداری از موها را روی پیشانی بریزید تا از طول صورتتان کم و به عرض آن اضافه کند.

مربعی شکل 

صورت‌های مربعی شکل، تقریباً طول و عرض یکسانی دارند و اندازه‌ها تنها در یک یا دو اینچ متفاوتند. در این نوع صورت، کناره‌های فک اندکی زاویه دارد. و اما بهترین مدل مو مردانه برای این شکل از صورت عبارت است از: برای صورت‌های مربعی شکل، موهای کوتاه و ساده، بسیار مناسب است. بهتر است موها در پشت و کناره‌های سر کوتاه باشد و در بالا اندکی طرح داشته باشد. اگر موهای صافی دارید، آن را کوتاه‌تر نگه دارید و کنترل بیشتری بر روی آن داشته باشید. برای موهای فر، در بالای سر، چند سانتی‌متر موها را بلندتر نگه دارید تا به آن حالت بدهید. اگر فر بسیاری در موهای شما وجود دارد، در بالا و کناره‌ها آن را کوتاه‌تر و محو کنید.

دایره ای شکل 

از طریق موها صورتتان را زاویه‌دار کنید. می‌توانید کناره‌ها را کوتاه نگه دارید ولی حتما به بخش بالای موها حجم یا به اصطلاح پوش بدهید. کچل کردن و تراشیدن تمام موها ایده‌ی چندان جالبی برای شما نیست. می‌توانید فرق سر باز کنید؛ اما نه صاف، بلکه با کمی زاویه.

همانطور که از نام این نوع صورت پیداست، به‌شکل دایره است. این نوع صورت‌ها زاویه‌ای ندارند، عرض تمامی بخش‌های صورت، تقریبا یکسان است و صورت، گرد است. مدل موی شما باید به‌گونه‌ای باشد که در صورتتان زاویه ایجاد شود و صورتتان را که به‌طور طبیعی است، دارای بعد کند.

شما برای زاویه دادن به صورتتان، باید مدل مویی را انتخاب کنید که نسبت بخش بالایی آن به دو طرف سر، بیشتر باشد؛ مثل مدل موی پمپادور که صورت‌های بدون زاویه‌ای را که اصطلاحا به آن بیبی‌فیس (صورت بچگانه) می‌گویند، زاویه‌دار می‌کند. به‌یاد داشته باشید که مدل موی فرق کج هم صورت را زاویه‌دار می‌کند و چهره را بزرگسالتر نشان می‌دهد.

بیضی شکل 

صورت‌های بیضی شکل مشابه یک تخم‌مرغ هستند و طول بیشتری نسبت به عرض دارند. در این فرم صورت، پیشانی اندکی پهن‌تر، خط فک کوتاه‌تر و چانه گردتر است. تقریبا تمام مدل‌های مو به این صورت می‌آید. مهم‌ترین نکته این است که مو را از روی پیشانی خود کنار بزنید تا صورت شما را گردتر و چاق‌ نشان ندهد. موهای صاف و فر را می‌توانید کوتاه نگه داشته یا بلند کنید و به سمت عقب حالت بدهید. اگر فر بسیاری در موهایتان وجود دارد، در این صورت بهتر است موهای فرتان را بسیار کوتاه نگه دارید.

مثلثی شکل 

با توجه به این که این فرم صورت برعکس فرم صورت قلبی است، مدل موی مردانه مناسب برای آن هم برعکس است. برای مثال به جای این که جلوی موها را کم حجم نشان دهید، اساس را بر پر حجم نشان دادن موها بگذارید. از این طریق به پیشانی عرض بیشتری اضافه می‌کنید. مدل موهای بلندی که تا روی بینی می‌آیند، می‌توانند کناره‌های باریک صورت را بپوشانند و آن‌ها را تو پر نشان دهند.

قلبی شکل 

اگر صورت قلبی داشته باشید ، ساختار صورت شما دارای پیشانی و گونه های پهن با یک فک و چانه باریک خواهد بود. بنابراین باید مدل مو مناسبی انتخاب کنید که برش های مو باعث کاهش عرض پیشانی و ابروهای شما و و افزایش عرض نیمه پایینی صورت شما شود. به عنوان مثال کوتاهی مو مدل لیر بسیار مناسب است تا از اطراف صورت و پیشانی شما را بپوشاند و می توانید این لایه ها را تا امتداد گوش داشته باشید به گونه ای که استخوان فک شما بیرون باشد و حالت صورت شما متعادل شود.

مقصود ما از نوشتن این مقاله معرفی انوع فرم صورت ها و همین طور مدل مو های مناسب هر فرم صورت بوده است اگر دنبال یک مدل موی مناسب با فرم صورت خود هستید حتما از این مطالب استفاده کنید.

  • ۰۰/۰۱/۳۱
  • مدل مانتو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی